Naam bedrijf: YouFone
Producten: Goedkope mobiele abonnementen
Online shop: www.youfone.nl
Informatie:
Bij YouFone kun je zeer voordelige SimOnly abonnementen afsluiten. Aangezien YouFone alleen abonnementen verkoopt en geen telefoons kunnen ze een uitstekende service bieden en de prijzen zeer laag houden. Voordelig SMSén, bellen en internetten was nog nooit zo snel geregeld! Binnen 3 minuten ben je overgestapt en je kunt gewoon je eigen nummer houden. Of je nou veel belt of weinig, voor iedereen is er het juiste abonnement. Betaal niet langer teveel en sluit snel een 1 of 2 jarig abonnement af. Dankzij het betrouwbare KPN netwerk heb je altijd en overal bereik. Uitstekende webshop!
6 Reactie's tot nu toe.
Roy Deze zomer ben ik klant geworden bij Tringg, mijn huiigde telefoon abonnement bij mijn vorige provider verliep en aangezien ik niet tevreden was over met name het bereik van de vorige provider ging ik op zoek naar een goedkope andere provider. Aangezien mijn telefoon het nog prima deed (koste destijds ook 400,-) besloot ik alleen een sim only abonnement af te sluiten en daar dus geen nieuwe telefoon bij aan te schaffen. Al snel kwam ik de mij nog onbekende provider Tringg tegen, ik kende zoals gezegd Tringg nog niet, maar door de spot goedkope prijzen had ik al snel zoiets van tsja, daar kun je geen breuk door vallen en vulde direct al mijn gegevens in om het sim only abonnement aan te vragen. Ik vertelde dit aan mijn vriendin en ze vroeg mij of ik voor haar ook niet gelijk zo’n sim only abonnement van Tringg wilde aanvragen want haar abonnement zou de maand daarna ook aflopen. Na beide oude abonnementen opgezegd te hebben heb ik direct voor mijn vriendin ook een sim only abonnement van Tringg afgesloten, we zijn tot nu toe alle bei ontzettend te vreden, overal bereik (zoals het hoort) , we kunnen lekker goedkoop bellen en sms’en, wat wil een mens nog meer? Zowel mijn vriendin als ik zijn heel erg blij dat we Tringg hebben leren kennen via internet, we kunnen de sim only abonnementen van Tringg dan ook alleen maar aan meer mensen aanraden!
: Ik was ook blij om Ben weer terug te zien. Het heeft op e9e9n of andere maeinr toch meer aantrekkingskracht op me dan t-mobile. Vond die reclames van vroeger (1998/1999) ook echt superleuk, waren ook leuk om te photoshoppen. Ben doet me altijd terugdenken aan de ‘beginjaren’ van de mobieltjeshype in Nederland. Elke dag kwam er zowat een telecom aanbieder bij, het leek niet te stoppen. De reden dat ik een simonly van ben nam was eigenlijk voor mijn fietsvakantie door Nederland. Ik wou af van mijn dure abbo, ik gebruikte immers maar de helft van mijn belminuten elke maand. Ik zou een maand onderweg zijn en voor het Nederlandse hartfonds geld inzamelen om oa. 10.000 km te fietsen. De simonly van Ben is echt superrelaxt geweest, altijd bereik, zeer scherpte tarieven en een uitstekende helpdesk. Geen gezeik, geen onprettige verassingen!Ik vind de helpdesk bij Ben ook heel erg goed, altijd vriendelijk en beleefd. Ik heb wel vaak naar de helpdesk moeten bellen, dat wel. Dit was niet zozeer om mijn Ben sim-only maar meer om problemen met mijn oude nokia te voorkomen. Hij ging constant op zoek naar andere netwerken en vond die van Ben maar steeds niet. Gelukkig wisten de mensen bij de Ben er snel raad mee en ik kon binnen een paar minuten weer bellen.Ik heb in het verleden erg nare ervaringen gehad met telecom bedrijven (voornamelijk vodaphone) dus het is leuk om voor de afwisselinge een keer een normaal en vriendelijk persoon te spreken bij de helpdesk. Ik denk dat als ik weer ooit een abbonnement met telefoon neem ik ook voor Ben ga kiezen, ze hebben me de laatste maand toch wel overgehaald om voor langere tijd klant van hun te zijn. Ik heb voor ‘Ben regelmatig’ gekozen wat prima beviel! Voor maar 6,99 beschik ik over 250 smsjes of 250 belminuten per maand. Voor mij, een vader van twee kinderen die weinig mobiel belt, is dit ruim voldoende. Die zeven euro is ook gewoon te missen, iets wat ik niet kan zeggen van abonnementen die oplopen tot een euro of 50!MVG,Richard
Great common sense here. Wish I’d thought of that.
Mike Vroeger ben ik jarenlang klant van Ben geseewt, helaas gingen ze toen over in T-Mobile maar ik was erg blij dat ze weer opnieuw zijn gestart. Ik gebruik zowel prive9 als zakelijk een telefoon maar daar had ik wel steeds maar e9e9n en hetzelfde nummer voor. Het kwam dus regelmatig voor dat ik vrije momenten zakelijk gebeld werd waar ik natuurlijk niet op zat te wachten. Ondanks dat ik in de tussentijd meerdere providers heb geprobeerd heb ik bij eigenlijk allemaal wel iets negatiefs te melden. Soms zijn de prijzen gewoon te hoog, verbinding niet goed genoeg, addertjes onder het gras bij de aanbiedingen, lang van te voren moeten opzeggen, etc De kans ik enorm groot dat ik ook mijn andere abonnement ga opzeggen en ook hiermee overstap naar Ben, hier zal dan wel een sms bundel bij komen.Thuis had ik nog een oude simlock vrije telefoon liggen en heb daarom besloten om een simonly abonnement bij Ben te nemen. De kwaliteit vroeger was echt voortreffelijk en gelukkig gaat het ook tegenwoordig nog erg goed. Telefonisch zijn ze prima bereikbaar en word je vriendelijk maar wel vakkundig geholpen.Ik heb uiteindelijk voor het Ben regelmatig simonly abonnement gekozen omdat ik hiermee lekker veel kan bellen tegen zeer voordelige tarieven. Het netwerk is overal prima en nog precies zoals ik van Ben voorheen gewend was. Behoefte aan sms bundels heb ik niet voor m’n zakelijke telefoon dus ik heb er geen bundels bijgenomen. Daarnaast heb ik geen enge contracten dus hoef gelukkig ook niet te denken aan opzeggen. Ik heb wel het gevoel dat ik met Ben regelmatig minuten tekort zal gaan komen en dan zal ik overgaan op Ben vaak en wellicht ook nog een internet bundel in de toekomst omdat dit me toch wel erg praktisch lijkt. Vanaf mij kant dus alleen maar positieve ervaringen met Ben en een aanrader voor iedereen.
Ab fab my goodly man.
The expertise shines through. Thanks for taking the time to answer.
Voeg jouw reactie toe!